Inari 39km - Reisverslag uit Inari, Finland van Tinus Franck - WaarBenJij.nu Inari 39km - Reisverslag uit Inari, Finland van Tinus Franck - WaarBenJij.nu

Inari 39km

Blijf op de hoogte en volg Tinus

06 Juli 2015 | Finland, Inari

Omdat we weinig tegenslag hadden tijdens de reis, kunnen we ons permitteren wat rustiger aan te doen. Inari, aan de oever van een groot meer, kruispunt van verschillende wegen, een ideale plaats om wat te genieten.
En op de dag dat de Tour de France vertrok uit onze koekestad, verpulverden wij de afstand vd totale tour 2015, zijnde 3360km.
Hebben wij nu ook een geel truitje gewonnen ? Of een groen ? Of één met bollekes ?

• 07 Juli 2015 - 09:39

Guido:

Zeker een truitje verdiend!!! 3360 km - ik kan het me niet voorstellen ...
    Smeer de billekes maar goed in! x

• 07 Juli 2015 - 10:49

Ann:

Alle truitjes samen hebben jullie verdiend! ;-) Knap! Geniet van de rustige momenten!
    Ann xx

• 07 Juli 2015 - 11:42

Christine & Gunter:

een hele outfit in rendierenbont hebben jullie verdiend, met muts en handschoenen erbij!
    die prutsers van de Tour de France zijn watjes, vergeleken met jullie, pffff ;-)
    geniet van de laatste kilometers, en van de rust (die is ver te zoeken in de koekenstad...)
    tot binnenkort!
    liefs uit A'pen
    C&G

• 07 Juli 2015 - 16:23

Tinus Franck:

Bedankt voor het applaus. Vandaag naar het Saami museum geweest, met ook een soort buitenmuseum Bokrijk toestand.
    Verder gewoon gerust, en seffens in de privésauna van onze hotelkamer gaan zweten.
    Morgen terug op de fiets ...

• 07 Juli 2015 - 22:21

Barbara Franck :