Paadari 76km - Reisverslag uit Paadari, Finland van Tinus Franck - WaarBenJij.nu Paadari 76km - Reisverslag uit Paadari, Finland van Tinus Franck - WaarBenJij.nu

Paadari 76km

Blijf op de hoogte en volg Tinus

05 Juli 2015 | Finland, Paadari

Strakke noorderwind, flarden zon en korte buien, duveltjeskermis. Slechts 9°C, 2 wollen Tshirts, fleece, regenjas, 2 paar hanschoenen, dikke muts. En heuvelachtig, de bomen worden kleiner, en af en toe veenachtige open weilanden.
En ongelooflijk, voor de eerste maal fietsers tegengekomen, kwamen vd Noordkaap. Eerst 3 Tsechen, en dan een Frans koppel.

• 06 Juli 2015 - 08:49

Christine & Gunter:

Ha, tegenliggers van het menselijke soort, vriendelijk wuiven hè ;-)
    Da's weer eens wat anders dan de plaatselijke fauna. A propos, ik schrap alvast 'langlaufen met rendieren' van mijn wishlist, geen zin om in de berm te eindigen...
    We genieten hier van jullie verhalen en foto's, kijken uit naar de ultieme foto van het eindpunt en tellen af naar de live versie van het hele avontuur.
    Blijven trappen, wij trappen in gedachten mee!
    Veel liefs uit Antwerpen,
    C&G

• 06 Juli 2015 - 12:54

Ann Van Huffel:

Goe bezig mannen! Blijven trappen & genieten van die mooie landschappen!

Tip voor Tinus zijn heupen, tijdens de opleiding in NY geleerd: visualiseer dat je zitbotjes 2 wielen zijn die naar voor en achter rollen, bij het opheffen van de knie gaat rolt het zitbotje naar voor en bij het verlagen van de knie rolt het zitbotje naar achter. Laat die zitbotjes maar afwisselend rollen van voor naar achter! Visualiseren maar! ;-) Dan bewegen die heupen anatomisch optimaal tijdens het trappen!

Enjoy!!
    zomerse groetjes uit Antwerpen!
    Ann

• 06 Juli 2015 - 17:44

Tinus Franck:

Als we zolang alleen fietsen, denk je eerst aan zinsbegoocheling als je plots fietsers ziet opduiken. Dan is het leuk om wat te babbelen en info door tr geven over weer, wind en shelter. Soms hou je een zwarte rots in het bos voor een beer, en geloof je in trollen en kabouters ;)

Aan mijn zitbotjes ga ik nu ook aandacht besteden, thanks voor de info Ann, maar door de goede fietsafstelling heb ik deze reis geen pijn in de psoas spieren.

Groetjes en kusjes aan iedereen, Tinus