waren Tinus en Patrick het noorden kwijt ? - Reisverslag uit Kirkenes, Noorwegen van Tinus Franck - WaarBenJij.nu waren Tinus en Patrick het noorden kwijt ? - Reisverslag uit Kirkenes, Noorwegen van Tinus Franck - WaarBenJij.nu

waren Tinus en Patrick het noorden kwijt ?

Blijf op de hoogte en volg Tinus

10 Juli 2015 | Noorwegen, Kirkenes

Neen hoor. Nog nooit heeft mijn bolkompas op de fiets zolang naar het noorden gewezen.
45 dagen lang en met 3580km op de teller, bereikten we deze middag Kirkenes, Noors havenstadje aan de Barentszee.
Het landschap van de laatste kms door Noorwegen is totaal anders dan het Finse. De kust is bergachtig, met weinig of geen bomen meer, en natuurlijk veel fjorden.
Hier hangen we de fietsen aan de haak, en wachten tot maandag om hier weg te varen, richting Bergen.
Groetjes aan iedereen,
Tinus en Patrick

• 10 Juli 2015 - 22:54

Vincent Franck:

Dikke proficiat mannen!
    een heldendaad waar die vikings nog iets van kunnen leren!
    en nu beentjes in de lucht op de cruise en genieten maar ;)
    x

• 11 Juli 2015 - 06:11

Alien:

Waouw! Wat een prachtprestatie! Absolute top.
    Mannen dit is een staaltje trapwerk dat niet voor iedereen weggelegd is.
    En nu wachten? Wachten op Godot?
    Nee, ik ben er zeker van dat je hier of daar aan boord wel een home-trainer kan vinden.
    Stilzitten zit niet in jullie genen :)

Het is spijtig voor het thuisfront dat onze dagelijkse dosis 'compostinus lectuur' zal wegvallen. Ik neem er graag de ontwenningsverschijnsels bij, want gelukkig weten we beter en kijken we allemaal uit naar jullie thuiskomst. Buiten sterke fietsers zijn jullie ook nog adembenemende verhalenvertellers. Dit ruik naar gezelligheid met een tasje koffie, waar menig Nederlands koffiebedrijf jaloers op kan zijn.

En nu trappen maar...

Alien

• 11 Juli 2015 - 08:21

Barbara:

Fantastische prestatie mannen ! Ben heel fier op jullie ! En nu nog genieten van de cruise en dan fietjes inpakken en terug naar huis ! Dikke kus Babs

• 11 Juli 2015 - 09:01

Jef En Liesbeth:

Proficiat met jullie prestatie en nu even genieten
    de terugreis zal sneller gaan

groetjes

• 11 Juli 2015 - 09:28

Tis:

Ongelooflijk, daar doe ik mijn hoed voor af!!! Fantastische prestatie, dikke proficiat. Geniet van de cruise en ik zie er naar uit om jullie verhalen te horen. Dikke zoen van een heel fier zusje

• 11 Juli 2015 - 10:47

Clemens:

Ha Mannen,

Wat een tocht en wat een geweldige prestatie. Ben nu al benieuwd naar alle foto's en verhalen over jullie avontuur. Geniet van de laatste dagen en een toffe terugreis. Dikke kussen,

Lieke en Clemens

• 11 Juli 2015 - 12:12

Essia:

Dag Tinus en Patrick,

Helemaal in 'ooooh' zijn wij! Wat jullie gedaan hebben is ongelooflijk!
    Wij zijn benieuwd naar jullie verhalen!
    Geniet van jullie terugreis! En tot heel gauw!
    Dikke kus!
    Essia

• 11 Juli 2015 - 14:33

Henriette:

Een dikke proficiat voor jullie beiden!
    Daar moeten we er zeker een op drinken.
    Geniet van jullie succes.
    Tot binnenkort Henriette

• 13 Juli 2015 - 10:43

Christine & Gunter:

Hey Tinus en Patrick,

Fantastisch!!!
    Zo lang stil zitten nu, gaan jullie dat wel kunnen?
    Nog niet in de verleiding van met de fiets terug te komen? ;)

We tellen af naar jullie terugkeer en naar de verhalen over die 'wilde' feestjes :)

Groetjes en dikke kus
    Christine & Gunter

• 13 Juli 2015 - 13:00

Bart Goethals:

wow mannen,
    schitterende prestatie !
    jullie verhalen willen we zeker horen ...

Bart en Arnoud