Sveg 106km - Reisverslag uit Sveg, Zweden van Tinus Franck - WaarBenJij.nu Sveg 106km - Reisverslag uit Sveg, Zweden van Tinus Franck - WaarBenJij.nu

Sveg 106km

Blijf op de hoogte en volg Tinus

17 Juni 2015 | Zweden, Sveg

Vandaag gingen de benen gesmeerd. Nu geen tegenwind maar een desolaat natuurgebied, aangeprezen door de beren ( geen bar:)
Boekten een hotelletje, en voor de tweede keer reeds, is er niemand aanwezig : de deur is open, en uw sleutel zit op de kamerdeur. Morgenvroeg zien we bij het ontbijt de uitbaatster. Vorige keer ook bij vertrek niemand gezien : steek de sleutel maar in de brievenbus, en leg het geld onder uw hoofdkussen !
Het vertrouwen vd Zweden is wel heel groot !

• 18 Juni 2015 - 09:27

Gunter:

Goed dat je het zegt dat het geen bar is, Guido was zijn koffers al aan het pakken richting Zweden ;)

Verder een gelukkige verjaardag Tinus, jammer dat je niet in België bent om dit te vieren maar we kijken uit naar je terugkomst en je straffe fietsverhalen.
    Geniet van deze dag en ik stel voor dat als je vandaag fietst dat Patrick je de hele weg duwt ;)

Knuffel en dikke kus

• 18 Juni 2015 - 09:58

Henriette Neutelings:

Beste Tinus,
    Vandaag wens ik je een gelukkige verjaardag en nog vele fiets -en andere jaren!
    We drinken vanavond een glas op jouw gezondheid.
    Liefs Henriette

• 18 Juni 2015 - 14:11

Tis:

Ach wat zijn we heden blij, Tinus is jarig !!! Gelukkige verjaardag en dikke zoenen vanuit Knokke

• 18 Juni 2015 - 15:22

Mica:

Proficiat met je verjaardag Tinus! En proficiat voor allebei voor jullie prestaties, hoedje af! Liefs Mica

• 18 Juni 2015 - 21:29

Tinus Franck:

Merci voor alle verjaardagswensen, dat doet deugd, das een duwtje in de rug ! Xxx