Ferry van Denemarken naar Göteborg - Reisverslag uit Gotenburg, Zweden van Tinus Franck - WaarBenJij.nu Ferry van Denemarken naar Göteborg - Reisverslag uit Gotenburg, Zweden van Tinus Franck - WaarBenJij.nu

Ferry van Denemarken naar Göteborg

Blijf op de hoogte en volg Tinus

09 Juni 2015 | Zweden, Gotenburg

De kust van Jutland lieten we achter ons. Het Kattegat glinsterde als een spiegel. De rotskust van Zweden contrasteert met de groene kusten van gisteren.
Alles opperbest. Drukke stad contrasteert met het rurale van de ochtend.
Morgen verder ...
Een dikke zoen aan iedereen
Tinus en Patrick
Ps klik op het kaartje om onze etappes te kunnen zien

• 09 Juni 2015 - 23:05

Bruno Devos:

Good to hear you ! wow al goed onderweg !!! ik vermoed dat het nog volop licht is nu waar jullie zijn. Hier in Antwerpen is net de nacht gevallen maar je voelt dat de 'langste dag' er aan komt, mooi weer, wel fris, het wordt weer warmer. Fysiek okay, genieten ? of gewoon keihard afzien ?
    Alles goed hier, mooi bloementapijt op de Grote Markt van Anne-Mie Van Kerckhoven tot zondag pronkt het. Zeker even googelen. Allez take care, big hug from far away Antwerp, dat is als je met de fiets bent of met paard of met de postkoets. Dan lijkt de wereld kleiner of juist groter in afstand, tis maar hoe je het bekijkt. Anno 2015 is het zelfs heel dicht met of zonder internet !

big hug

Bruno

• 10 Juni 2015 - 02:53

Alien:

Hey stevige trappers.

Tussen Göteborg en Oslo ligt Munkendal!
    Een klein dorpje in de prachtige natuur waar mijn lievelings papiersoort wordt vervaardigd.
    Indrukwekkend om te bezoeken :)

Alien

• 10 Juni 2015 - 08:04

Guido:

Wow jullie hebben al een heel stuk afgelegd! Fijn om zo op de kaart mee te kunnen volgen. Ik ben er in gedachten bij, en hoop dat het weer blijft meezitten voor jullie.
    Geniet ervan! Ik hoop dat je regelmatig foto's kan posten.
    dikke kus aan jullie twee!

• 10 Juni 2015 - 15:23

Gunter:

Jullie houden er wel een mooi tempo op na. Je zou haast denken dat jullie een elektrische fiets hebben ;)
    Trap ze
    X

• 10 Juni 2015 - 16:18

Lieke:

De complimenten Compostinos:)
    Wat een tempo! Geniet van de tocht! XXL

• 10 Juni 2015 - 21:01

Tinus Franck:

Dank u voor uw reacties. Dat is fijn contact te hebben onderweg. Te vroeg om al te oordelen, maar bij een eerste impressie bevalt Zweden ons beter dan Jutland. Ik heb wel problemen met het opladen van foto's. Groetjes ! Xx

• 11 Juni 2015 - 10:08

Frank:

Goed zo mannen, volhouden
    hier alles o.k bloemen en planten
    staan mooi op het terras, stuur wel enkele foto's door.
    PS rechtzaak uitgesteld tot september!