El Ganso - 58km - Reisverslag uit El Ganso, Spanje van Tinus Franck - WaarBenJij.nu El Ganso - 58km - Reisverslag uit El Ganso, Spanje van Tinus Franck - WaarBenJij.nu

El Ganso - 58km

Blijf op de hoogte en volg Tinus

29 Mei 2013 | Spanje, El Ganso

Astorga voorbij, langsheen een saaie drukke baan, gestopt door regen en wind, in een onooglijk dorpje, aan de voet van de Montes de Leon. Knoestige bomen en struiken met doorns.

• 29 Mei 2013 - 22:35

Marleen Schouwaerts:

He Tinus,
    Wij zien juist dat jullie op 26/5 vertrokken vanuit Burgos. Wij zijn daar heel laat op 26/5 aangekomen, onderweg naar Casares, niet wetende dat jullie zo kort in de buurt waren. Anders hadden we wel iets geregeld. Spijtig, maar ja.
    Door het slechte weer lijkt het me een zware tocht. Volhouden he, jullie zijn er bijna. Respect mannen.
    Marleen en Leo

• 29 Mei 2013 - 22:35

Marleen Schouwaerts:

He Tinus,
    Marleen en Leo

• 30 Mei 2013 - 09:53

Jef En Liesbeth:

hallo Tinus en Patrick
    Het weer wil echt niet mee, het is anders al zo zwaar met goed weer
    proficiat en hou er de moed in

groetjes
    Jef en Liesbeth

• 30 Mei 2013 - 10:14

Frank:

Volhouden mannen het begint te korten!
    Hier blijft het afschuwelijk weer,performance zaterdag
    bij Paul was ok
    Tot volgend bericht, groetjes

• 26 Juni 2013 - 12:03

Jan:

Hallo Tinus,
    In St Jean Pied de Port heb je je sporen achtergelaten dmv. een sticker op mijn buro bij het ontvangkantoor voor de pelgrims. Prima dat je al zo ver bent. Buon camino verder en vergeet niet in Santiago naar de Nederlandse huiskamer te gaan, rua San Pedro 29