Dag 2 Setubal - Valedogaio 70km - Reisverslag uit Torrão, Portugal van Tinus Franck - WaarBenJij.nu Dag 2 Setubal - Valedogaio 70km - Reisverslag uit Torrão, Portugal van Tinus Franck - WaarBenJij.nu

Dag 2 Setubal - Valedogaio 70km

Blijf op de hoogte en volg Tinus

15 April 2014 | Portugal, Torrão

Ook deze ochtend begon met een ferry naar een landengte, aan monding vd Sado rivier. Tussen zee en estuarium, beetje zoals het Verdronken land v Saeftinge, begroeide duinen en kopwind. Daarna sportief heuvelachtig, via zeer rustige kleine baan. Veel pins parasol, bloemige bermen, tjirpende krekels, kurkeiken, tot aan een stuwmeer. Ver afgelegen vd wereld, romantisch hotel én volle maan.

• 16 April 2014 - 14:57

Guido:

zalig! Ik probeer het me voor te stellen maar de foto's helpen natuurlijk. De wind, de zichten, de geuren ...
    Geniet ervan jongens, en voorzichtig!

guido

• 16 April 2014 - 18:26

Christine & Gunter:

Joepi! Weer elke dag uitkijken naar het fietsverslag van onze sportieve jongens!
    Jullie hebben alweer een prachtige route gevonden, wij genieten mee vanachter onze schermpjes...
    Fiets ze en tot binnen enekel weken in Parijs!
    C&G

• 18 April 2014 - 17:19

Henriette:

Wat een prachtig landschap waar jullie doorheen gaan! Geniet ervan.
    Groeten Henriette

• 19 April 2014 - 10:51

Annelies Mermans:

Hey Tinus en Patrick,

Wat een zaligheid daar in Portugal ter kunnen toeven.Ik was in de Serra de Arabida met mn kinderen deze zomer! Mooie streek.Moet niet simpel zijn daar te fietsen...
    Jan studeert momenteel in Porto als Erasmusstudent en vindt de Portugezen aangename mensen.
    Ik hoop dat jullie nog veel kunnen genieten van rust, natuur en cultuur, tot in Anverres!