Älvsbyn 137km - Reisverslag uit Älvsbyn, Zweden van Tinus Franck - WaarBenJij.nu Älvsbyn 137km - Reisverslag uit Älvsbyn, Zweden van Tinus Franck - WaarBenJij.nu

Älvsbyn 137km

Blijf op de hoogte en volg Tinus

27 Juni 2015 | Zweden, Älvsbyn

Toch weer even een marathon vandaag, omdat er geen enkele overnachtingsmogelijkheid op onze route lag. Wel een familie van 6 rendieren (of hertensoort ?) gezien. Zeer pittige hellingen, en kopwind.

• 28 Juni 2015 - 00:13

Lieke:

Chapeau mannen!! Wat een tempo en wat een afstand vandaag. Met dit tempo erin houden jullie nog veel tijd over. Gelukkig hebben jullie de tent en de regenkledij mogen gebruiken, dus niet voor niets meegenomen.
    En zelfs Tinus is ondertussen een jaartje ouder geworden, las ik. Proficiat jong God!!!
    Dikke zoenen en op de pedalen;-) Wij drinken er eentje op jullie XX Lieke

• 28 Juni 2015 - 09:35

Tinus Franck:

Hey Lieke, dank u voor uw reactie. Gisteren was het toch even té ver voor mij, maar het moest. En allesbehalve plat ! Op verjaardagen toasten we nog, vast en zeker. Dikke knuffels, Tinus & Patrick