Sahagún - 132km - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van Tinus Franck - WaarBenJij.nu Sahagún - 132km - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van Tinus Franck - WaarBenJij.nu

Sahagún - 132km

Blijf op de hoogte en volg Tinus

27 Mei 2013 | Spanje, Sahagún

Grintwegen en asfalt. Een paar diepe valleien, een mountainbike ware beter. Dan een uitgestrekt golvend plateau met wuivende graanvelden, weids, géén lintbebouwing! Grensverleggende afstanden en schaapjeswolken.
Geel pijlkruid en zwarte kraaien.

• 28 Mei 2013 - 04:57

Aliens Never Sleep:

Mijne Heren!

Jullie lijken vooruit te schieten, opweg naar het laatste moeilijke deel.
    Ik probeer jullie in gedachten mee de bergen op te duwen!

Iets wat door mijn hoofd blijft spoken is wie heeft als eerste de woorden laten vallen:
    "Is't nog ver, zijn we er al bijna?"

BIJNA...

Alien

• 28 Mei 2013 - 09:18

Tis:

Magnifiek jongens!! Jullie zijn er bijna, nog efkes doortrappen. Hopelijk met wat wind in de rug en een heerlijk zonnetje.
    Dikke kus
    Tis

• 28 Mei 2013 - 17:10

Barbara:

Veel moed voor het laatste moeilijk stuk! Flink hoor, 132km op een dag!
    Wij zijn terug , hadden de zon in ons valies gestopt maar ze is al ontsnapt! Onweer als beloning!