Zaragoza - 77km - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Tinus Franck - WaarBenJij.nu Zaragoza - 77km - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Tinus Franck - WaarBenJij.nu

Zaragoza - 77km

Blijf op de hoogte en volg Tinus

20 Mei 2013 | Spanje, Zaragoza

In veel dorpjes wonen bijna alleen nog vreemdelingen : de bar wordt opengehouden door Oekrainers, en veel zwarten wachten op de fruitpluk ( vooral pruimen, maar o, nog niet als eieren zo groot). Armoede troef, onze blitse fietsen wekken dan ook soms afgunst op : 'gij werkt zeker op de beurs?' was een commentaar. Onweer en slagregen tijdens onze blije intrede in Zaragoza. Fietsten naar het beste hotel, en misschien blijven we nog een dag, quizas !
Dank u voor al de fijne reacties , xxx

• 20 Mei 2013 - 22:08

MARJAN & HERMAN:

Hallo HELDEN,

We wensen jullie veel courage in de koudste lente sinds tijden (hoort inmiddels bij de top-tien).
    Hopen dat de reis jullie brengt wat je er van verwacht.

XXX Marjan & Herman

• 22 Mei 2013 - 21:36

Leo En Marleen:

Geweldig hoe jullie weer en wind trotseren. Kijken dagelijks naar de afgelegde afstand en hebben hier toch wel veel bewondering voor.